sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Yeah i'm smiling but you aren't the reason anymore

R:moooi:)eli kirjotan nyt pitkäst aikaa ja kännykällä koska ootan uutta konetta synttärilahjaks ja muutenki oon ollu nyt kipeenä täs lähiaikoin ni en oo jaksanu ja ehti meil jo yks matikan koekki olla mut tänään meil oli jalkapallo peli ja no hävittii se 3-0 mut ihan hyvä peli oli sit perjantaina olin lukon pelissä sofian sohvin ja maijan kanssa ja menin siitä sohville yöks sit lauantaina olin kotona ja katoin jonku leffan!:)ja olin keskiviikkona käymäs porissa mut ostin vaa vaaleet farkut ja meikkejä ni en pistä niist kuvaa.Ja koitetaan saada se kysymyspotauksen vastaus video tehtyy ku ollaan pari kertaa yritetty mut se on ain menny pielee mut jos vaik ensviikol saada se tehtyy:Dtähä loppuu viel kuvii







5 kommenttia:

  1. Eiks sul oo ees konet? Ja bloggaat? Säälittävää,en keksi muuta sanaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kuinka niin ei oo konetta? mulla on kyllä kone mutta se ei toimi nyt ja väliaikasesti joudun bloggaamaan puhelimella kunnes saan (toivottavasti) uuden koneen synttärilahjaksi, niin kuin tekstissä ilmoitinkin..

      Poista
    2. Sä anonyymi siis eka ! ei tartte tollasii kommentteij laittaa! ja arvaa kannustaako se bloggaamaan ? mieti sitä ennenku pistät MITÄÄN! musta tää on SUORASTAAN PARAS blogi
      !!<3<3

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista